.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشیه نساجی - برق شیراز (1)
ضرب و شتم داور در ورزشگاه وطنی قائمشهر
دیدار حساس نساجی قائمشهر - برق شیراز که عصر جمعه با برتری یک برصفر نارنجی پوشان شیرازی به اتمام رسید با حواشی زیادی همراه بود، از اعتراض گسترده هواداران تیم میزبان تا ضرب و شتم داور...
ضرب و شتم داور در ورزشگاه وطنی قائمشهر

در پایان دیدار نساجی قائمشهر - برق شیراز محمدرضا اکبریان، داور این مسابقه مورد ضرب و شتم تماشاگران و هواداران منتسب به تیم میزبان قرار گرفت.
به گزارش شمال نیوز ، دیدار حساس نساجی قائمشهر - برق شیراز که عصر جمعه با برتری یک برصفر نارنجی پوشان شیرازی به اتمام رسید با حواشی زیادی همراه بود، از اعتراض گسترده هواداران تیم میزبان تا ضرب و شتم داور.

به زعم هواداران تیم نساجی محمدرضا اکبریان، داور این مسابقه با اشتباهات خود موجب شکست تیم‌شان شده است و برای نشان دادن اعتراض خود از سردادن شعار و پرتاب سنگ به او دریغ نکردند. هواداران نساجی بطری و سنگ به زمین پرتاب می کردند تا به داور اعتراض کنند و از سوی دیگر با هم نزاع می کردند!

عده‌ای دست نشان را عامل شکست تیم‌شان می دانستند و عده‌ای دیگر از این مربی دفاع می کردند. این موضوع خود دست مایه درگیری بین هواداران نساجی شده بود. در این بین لیدرها سعی در آرام کردن جو ورزشگاه داشتند اما تلاش آنها نیز به جایی نمی رسید.

بازی با این شرایط به پایان رسید. داور سوت پایان را به صدا درآورد و ثانیه‌ای بعد مورد هجوم دو نفر قرار گرفت که مشخص نبود از کجا به سمت او هجوم بردند و تلافی شکست نساجی را درآوردند. شاید اگر دخالت حاضرین در میدان نبود، اکبریان جان سالم از این مهلکه به در نمی برد.

وقوع این اتفاق آتش تماشاگران را بیشتر کرد. آنها شعار می دادند و از ورزشگاه خارج نمی شدند. حدود نیم ساعت از بازی گذشته بود اما تماشاگران هنوز در ورزشگاه بودند تا اینکه با دخالت نیروی انتظامی سکوها را خالی کردند. اما جای دوری نرفتند، آنها بیرون از ورزشگاه منتظر بازیکنان تیم برق، نساجی، داور و ... بودند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 21 آذر 1388
علی رغم تایید کارشناسان فوتبال و پیشکسوتان داوری مبنی بر پایمال شدن حق نساجی در ضربه پنالتی و نگرفتن چند ضربه کرنر در اوج حملات تیم نساجی
حاتم بک پور : ناظر داوری و اجرایی فدراسیون فوتبال در دیدار نساجی و برق شیراز نحوه قضاوت داور را بدون مشکل اعلام کرد!!؟.
حاتم بک پور در حاشیه دیدار جنجالی نساجی مازندران و برق شیراز از سری رقابتهای لیگ دسته اول در گفتگو با خبرنگار مهر در قائمشهر از نحوه میزبانی این دیدار انتقاد کرد و اظهار داشت: حال عمومی داور دیدار پس از ضرب و شتم وی مساعد است.

وی با اشاره به اینکه بازی روند خوبی داشت و بازیکنان دو تیم نیز همکاری خوبی با یکدیگر داشتند، خاطرنشان کرد: در حین بازی از سوی برخی از تماشاگران و کادر فنی تیم نساجی اتفاقاتی افتاد که موجب ملتهب شدن جو ورزشگاه شد.

به گفته وی، جوی در استادیوم ایجاد شد که تماشاگران آرام و بدون سر و صدا نیز به داور فحاشی کردند.

بک پور با تاکید بر اینکه محمدرضا اکبریان قضاوت خوبی در این دیدار داشت، افزود: نمی توان به علت نگرفتن یک اوت یا یک خطای معمولی در گوشه زمین کل قضاوت را زیر سئوال برد.!!

وی تصریح کرد: گزارش مفصلی در خصوص اتفاقات این دیدار به فدراسیون ارائه خواهم داد.

محمدرضا اکبریان داور دیدار تیم های نساجی مازندران و برق شیراز از دقایق ابتدایی بازی مورد اعتراض تماشاگران بود و پس از بازی نیز توسط دو لیدر باشگاه نساجی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

اکیپ داوری پس از حدود یک ساعت از پایان دیدار به علت ادامه اعتراض تماشاگران با اسکورت حدود 40 مامور نیروی انتظامی از درب پشتی ورزشگاه خارج شد.
شایان ذکر است یکی از تماشاگران غیر قائمشهری قصد حمله به داور را داشت که با وساطت ماموران از حرکت او جلوگیری به عمل آمد

نا شناس 21 آذر 1388
وقتی با فشار و عدم کارشناسی مسئولین بازی را در وطنی برگزار میکنند این عواقب را بایستی شاهد بود.آقایان نماینده بجای اینکه فشار بیاورید به مدیر کل تا برای تبلیغات خودتان بازی را در قائمشهر برگذار نمایند، بیائید کار ریشه ای تر انجام بدهید و بودجه بیاورید و استادیم استاندار بسازید تا شاهد اینکونه رفتار وحتی بدتر از این نباشید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.323 seconds.